Only You / Always

 

Çok daha önceden önerilmiş ama seyretmek için uzun süredir beklettiğim film-Only You.. Dram olması nedeniyle sürekli seyretmeyi erteliyordum ama bugün seyredince neden ertelemişim ki dedim. Konusunu duyunca çok bilindik, çok klişe diyebilirsiniz ama yine de seyretmeninzi öneririm. Çünkü oyunculuklar filmi almış götürmüş kesinlikle.. Her sahnesine aşina olsanızda seyrederken sıkılmayacaksınız.

Cheol Min (So Ji Sub) kapalı bir otoparkta park görevlisi olan bir çalışandır. Eski yanlış günlerini burada saklanarak unutmaya çalışmaktadır ve tabiki boksörlük günlerini de.. Akşam nöbeti sırasında otopark kulübesine biri girer ve Cheol Min’in birşey demesine fırsat vermeden bir sürü şey söyler. Cheol Min konuştuğu anda Ha Jung Hwa (Han Hyo Joo) onun aslında olmasını beklediği kişi olmadığını anlar. O gün tanışmışlardır ve bundan sonra dizisini seyretmek için Jung Hwa iş çıkışı otopark kulübesine gelir. Kaza nedeniyle ailesini ve görme duyusunu kaybetmiş olsada hayata tutunmuştur. Jung Hwa diyi seyretmektedir, Cheol Min’se Jung Hwa’yı.. Onun neşesini, enerjisini, hayata tutunmasını.. Sorduğu sorulara cevap vermek bile hoşuna gitmeye başlamıştır. Küpesi neye benziyor? Eteği ne renk? Ayakkabısı topuklu mu?

Görmeden seven bir kadın, Gördüğü kadına kalbini açan bir adam.. Birbirlerini sadece severler; acılarıyla, sevinçleriyle.. Cheol Min bir yetimdir ve Jung Hwa’yı büyüdüğü yetimhaneye, çocukken arkadaşlarıyla gittiği göl kenarına götürür. Çocukluğundan bahseder. Jung Hwa ise, Cheol Min’i ailesiyle tanıştırmak için kabristana götürür. Orda geçirdikleri kazayı anlatır. Cheol Min o günü hatırlıyordur, çünkü onun hayatı içinde çok önemli bir gündür o gün!! O gün Cheol Min ve Jung Hwa için neden bu kadar önemlidir?!

Cheol Min, Jung Hwa’nın kısa süre içinde opere olmazsa görme duyusunu kalıcı olarak kaybedeceğini öğrenir. Artık hayattaki en önemli amacı onun bu ameliyatı olmasını sağlamaktır. Boksa geri dönme pahasına da olsa bunu yapacaktır. Ama o kadar kısa sürede o kadar yüklü parayı nasıl elde edebilir ki?! Kendi hayatından vaz geçebilir mi  Jung Hwa için? Seyrederken imreneceğiniz bir aşk hikayesi..

9 comments on “Only You / Always

  1. mailime takip ettiklerim blog güncelleştirmeleri geliyor. eğer izlediğim şeyler hakkında ise okumaktan çok keyif alıyorum. Bilmediğim şeyler hakkında ise eğer yazılar içeriğini merak ediyorum,çoğu zamanda okuyup spo yiyorum.
    Ama bugün farklı bir şey yaptım.
    Bu aralar bendeki So ji Sub aşkının da kabarmasıyla beraber yazınızda bahsedeceğiniz filmin onunla alakalı olduğunu ilk görselde görünce. Filmi hemen indirdim hiç bir şey okumadan. Ki başroldeki unniyi de tanımam ama onun adına bile bakmadım,kızın kör olduğunu dahi bilmiyordum. ilk defa spo yemeden bir film izledim belki de hatta konu bile okumadan:p sadece acıklı olacağını biliyordum.
    ki beklediğim son ölümdü ya da adamın gözlerinin gitmesiydi vs.
    Ben kafamda daha klişe bir son yazmıştım.Bu filmin sonu da klişe olsa da benim sonumdan çok daha güzeldi.
    Uzun lafın kısası gerçekten film çok hoştu. Yer yer baya duygulandım,ama hiç ağlamadım:)
    Tabi bu güzel çifti hayallerindeki çocuklarla görmek de vardı ama artık kısmet:)
    Blog yazınız iyi bir şeye vesile oldu ben de bu güzel filmi izledim:)
    Sonra da yazınızı okudum.
    Elinize,yüreğinize sağlık:))

    • Oleyyy yazı amacına ulaşmış:D Beğensem de beğenmesem de paylaşmayı seviyorum-çünkü sonrasında üzerinde sohbet etmek çok keyifli oluyor:D Mümkün olduğunca spoiler vermemeye çalışıyorum yazılarımda-ki seyredenler keyif alsın izlerken..Ama artık seyrettiğine göre rahatça sorabilirim en beğendiğin sahne hangisiydi?! Ben koltukta otururken dans etmeye çalıştıkları sahnede çok eğlenmiştim:D:D

      • kesinlikle ben de sohbet etmeyi çok seviyorum izlediğim şeyler hakkında:)
        en beğendiğim sahne bir tane diye ayırmayayım ama mutlu oldukları her sahnede çok tatlılardı:))
        Cheol Min’in evi tamir ettiği sahneler de çok güzeldi(:

  2. So Ji Sub ve Han Hyo Joo gibi iki muhteşem insanın filmi izlenir -hala izlememiş olmam benim hatam. Misa’dan sonra ilk kez So Ji Sub’ı izleyeceğim sanırım, heyecan yaptım 🙂

Bir Cevap Yazın

