Me too, Flower.. Hissedeceksiniz…

 

“Sevmek isteyen sevilecektir…” Biraz fazlaca iyimser bir bakış açısı mı?

Me too, Flower dizisisini seyrederken bir çok şey düşündüm, hissettim.. Sorumluluk, vazgeçilememe arzusu, hırs, vicdan azabı, arkadaşlık, kardeşlik duygusu ve tabiki aşk.. Dizinin konusunu farklı yerlerde okuyabilirsiniz ama ben burda diziyi seyrederken hissettiklerimi yazmak istedim bu sefer..

Aşkın ne zaman, nerede, nasıl insanın karşısına çıkacağı belli değildir. Aslında aşk biraz da zamanlama meselesidir. Doğru zamanda konuşmak gerekir, doğru cümlelerle ve cesaret ister, biraz da özgüven..İnsanın kendini olduğu gibi kabul ettirebilmesi ne kadar zor. İlla ki önce bir etiketine bakmamız lazım nereden mezun, ne iş yapıyor, hatta ne kadar kazanıyor-hani şu elektrik alıp almamamızı etkileyen soru!! Karşımızdaki insanı sadece dinlemek/anlamak çok zor bizim için, çok zor! Dikkat etmediğimiz bir şey vardır-bazen olaylar göründüğü gibi değildir. Yalnızlık hissi.. Kalabalıkta bile kimseye güvenememek, kendini yalnız hissettiğinde birinin sesini duymak istediğinde telefonunda arayabilecek kimsenin numarasını bulamamak, sonrasında kendinden nefret etmek..

Özgürlük her zaman sadece kendi elimizde değil. Kimseye bağlı olmak istemeyip hayatımızda gerçekten güvenebileceğimiz koşulsuz şartsız bizi sevecek birini isteriz. Çelişki midir, yoksa olması gereken mi?! Ve vazgeçilmek istemeyiz.. Çok ilkel bir histir.. Hep sevilmeyi isteriz, sadece beni sevsin, başka bir yere gitmesin, başka kimseyi sevmesin.. Bazılarında az, bazılarında fazladır. Ama sonuçta hepimizde önce “ben” vardır..

Ve tabiki aşk.. İçini ısıtan sımsıcacık, samimi, doğal.. Karşındakinin değişmesini beklemeden, olduğu gibi kabul etmek pek mümkün değildir. Mutlaka bazı şeylerin değişmesini bekleriz, üstelik biz değişmek istemezken.. Ruhumuzda bencillik vardır. Sanırım diğer beni bulduğumuzda değişmesini beklemeden her haliyle kabul ederiz. Bunun ihtimali çok düşük olsa da ben hala iyimserliğimi kaybetmedim ve buna inanmak istiyorum..

Sonuç olarak; bu diziyi seyretmelisiniz:) Size hissettirdiği duyguları paylaşırsanız çok mutlu olurum.. İyi seyirler..

2 comments on “Me too, Flower.. Hissedeceksiniz…

  1. Atalarımız bizden önce fark etmiş bu “ben” olayını ki önce can sonra canan demiş 😛 Diziyi tavsiye ettiğine göre güzel dizi, sevindim. Bu adam benim için hala Tak Goo ve hala şefkat, merhamet, acımayla karışık bir sevgi besliyorum içimde 😀 Kötü çıksaydı üzülürdüm:)

    İzlediğim dizi bitince başlarım sanırım:)

    • Kesinlikle önerebileceğim bir dizi.. Çok fazla gizem sır içermiyo ama yine de meraklandırıyor ve seyrettiriyor:D Yine öyle hislere bürünüyosun ona karşı, ve yine güzel bir aşık rolü.. Bu çocuk sevmesini biliyor yani:P

Bir Cevap Yazın

