Kafamın içinde bir silgi var.. Herşeyi siliyor..

 

Bahsetmek istediğim izlenilesi bir film.. Jung Woo Sung’u ilk olarak Daisy filminde seyretmiş, hem filme hem oyuncuların performansına hayran olmuştum. Peşine öneri üzerine bu filmi,Hatırlanacak Bir Anı’yı (A Moment To Remember) seyrettim ve çok beğendim.

Son Ye Jin ise filmdeki kadın oyuncu. İlk defa seyrettim ve performansını başarılı buldum. Filmde Kim Su Jin’in en belirgin özelliği unutkan olmasıdır. Başına gelen olaylar hep bu unutkanlığı yüzünden olur. Evli olan sevgilisi tarafından beraber kaçacakları gün terk edilir. Üzüntü ve kırgınlıkla dönerken yolda bir markete uğrar.

Markete unuttukları nedeniyle geri döndüğünde Choi Chul Soo ile ilginç bir karşılaşmaları olur. Daha  sonra yeniden karşılacaklardır, çünkü Chul Soo babasının çalışanıdır. Chul Soo marangoz olarak çalışır ve mimarlık sınavlarına hazırlanır. Biraz dik kafalı ve başına buyruktur.

Su Jin’in inşaat konusunda yardıma ihtiyacı olur ve babasından bunun için birini göndermesini rica eder. Chul Soo ile ilişkileri bundan sonra başlar. Bir çok şeyi beraber yapmaya başlarlar, beyzbol oynamak gibi.. Chul Soo aynı zamanda gizemli biridir, insanın merakını uyandıracak kadar.

Chul Soo bir aile kurma düşüncesinden kendi ailesine olan kızgınlığı nedeniyle çok uzak olsa da, Su Jin ilişkilerinin artık ailesiyle tanışma noktasında olduğuna inanır. Chul Soo buna karşı çıksada Su Jin bir yemekte hepsini bir araya getirir.

Su Jin’in babası başta ilişkilerine karşı çıkar. Ancak Chul Soo’nun Su Jin için ne kadar endişelendiğini gördüğünde kızını ona emanet edebileceğini anlar.

Chul Soo mimarlık sınavını geçer. Yetenekli mimar kısa zamanda adından söz ettirir.

Bir süre sonra Su Jin kendinde bazı gariplikler fark eder. Akşamları eve dönerken evin yolunu karıştırdığını, evini bulmakta zorluk çektiğini fark eder. Bildiği sokaklarda kaybolmaya başlamıştır. Şikayetleri nedeniyle doktora başvurur. Bir kaç kontrolden sonra hastalığının ne olduğunu öğrenir.

Su Jin Alzheimer hastasıdır. Hatıralarını kaybetmeye başlayacaktır, öncelikle son yaşadıklarını ve daha sonra diğerlerini.. Eski sevgilinin işleri karıştırması cabası. Su Jin’in hastalığını öğrendikten sonraki tercihlerini; eşi ve ailesi öğrendikten sonraki tepkileri ve tercihlerinin sonuçlarını filmde bulacaksınız.

Ben filmi beğenerek seyrettim. Hatta bir kaç kez seyrettim. Seyrettiğinizde çevrenizdekilere zevkle önerebileceğiniz bir film olduğunu göreceksiniz…

Keyifli seyirler…

One comment on “Kafamın içinde bir silgi var.. Herşeyi siliyor..

  1. Ben de tekrar izlemek istiyorum bu filmi. Bugünlerde bir sürü kişiye tavsiye ettim ve geri dönüşler güzel oldu hep:) Sevilmeyecek film değil.

    Bu arada Son Ye-Ji’yi sinema filminde ilk kez izliyorsun, daha önce Personal Taste’te izlemiştik. Hatırla 😛

    Ellerine sağlık..

Bir Yanıt Bırakın

