ONE FiNE DAY…

Kdrama demek için olması gereken esas 3 unsur bu dizimizde de mevcut. Son bölüme kadar acaba başka bir şey mi seyrediyorum diye endişe etmiştim. Ama son bölümde bi oh çektim. Kızlarımızdan biri sırtta taşınmış, karaokeye  ve eğlence parkına gidilmiştir. Evet evet Kdrama:)

Sevdiğim, bayılarak seyrettiğim 2 aktör bir araya gelmiş ve bir dizide oynamışlar. Bana da keyifle seyretmek düştü tabi ki. Onlar oynamasa sadece dursa bile severdim ben sanki…

Dizinin içeriğine geçmeden önce bahsetmek istediğim, bayıldığım, kıskandığım ve benim de olsun dediğim başka bir şeyden bahsetmek istiyorum. O nasıl bir ofistir o öyle!! Benim de olsun istedim. Hatta orası benim olsun. Öyle bir yerde ne kadar zor bir iş olsa yaparım. En çok korktuğum deniz canlısı köpekbalıkları olsa da camın arkasından canlı olarak onları seyretmek bile çok keyifli olsa gerek-ekrandan bile böyle seyrettiysem. Ama su kaplumbağalarına bayıldım. Evimde öyle bi akvaryum kuramaz mıyım acaba?! Benimle birlikte yaşamak ister mi o deniz canlısı;)?

Dizimizin konusuna gelince; küçük yaşta ailelerini kaybeden 2 kardeşimiz mevcut. 6 yaşında olan küçük kızımızı zengin bir aile evlat edinir. 10 yaşındaki abisini başka bir aile alır.  Aradan geçen 15 yıl sonra bir şans eseri iki kardeş tekrar karşılaşırlar. Seo Gun (Gong Yoo) bu durumdan sonra ikileme düşer. Hem kız kardeşini bıraktığı için duyduğu pişmanlık ve özlem vardır hem de zengin bir ailede olduğunu bilmesi ve Hyo Joo’nun (Lee Yeon Hee) kalp ameliyatı için gerekli masrafları karşılanması gerekmektedir.Hyo Joo, Gun’a aşıktır. Gun’da dahil olmak üzere tüm ev Hyo Joo’nun kalp ameliyatının masrafları için çalışmaktadır. Gun “Hastanede ne dediler?”; Hyo Joo “ölebilirmişim”. Her kontrolünden sonra tekrarlanan replikti.Kardeşiyle karşılaşmasından sonra ise durumlar değişir. Artık sadece para söz konusu değildir duygularda işin içine girmiştir.

Kızın üvey abisi sandığımız Park Tae Won (Yoo Ha Joon), kardeşine farklı duygular beslemektedir. Öz abisinin ortaya çıktığını öğrendiğinde artık aramızda bir bağ kalmadığına göre her istediğimi yaparım düşüncesiyle kıza saldırır. O an parçalamak istedim meymenetsizi.

Gun gelir ve Ha Neul’u evden çıkarır. Çok sinirlenmiştir ve neden daha önce oradan ayrılmadığını sorgulamıştır. O an kardeşi onu tanır ve gelip onu bulduğu için teşekkür etmiştir. İşte o an duygusallıkta doruk anıdır! İki kardeş buluşmuştur… Bence dizinin en derinden etkilediği anların başında gelir.

Ha Neul çalıştığı yerde patronu Kang Dong Ha’nın (Nam Goong Min) dikkatini çekmiştir. Patron Ha Neul’un sigortası olmak ister. Ha Neul’un patronunda en sevdiği özelliği ise soru sormamasıdır. Ki bende bu özelliğine bayıldım. Sorgulamaz, sadece yanında durur ve keyifli vakit geçirmesini sağlar. Zor anlarında hep yanındadır ve O’nu bırakmak istemez. Ailesiyle ilgili gerçekleri öğrendikten sonra ise kıskançlık duymaya başlar. Aslında Ha Neul ve Gun arasındaki sevgiden korkmaktadır. “Ben mi, abin mi?” sorusunu soracak kadar korkmaktadır. Seyrettiğim 3. dizisi. “Can you hear my heart” ve “The birth of a rich man” dizilerinden sonra iyi adam rolünde sonunda. Ama yine 2. adam maalesef. Artık O’nu da esas oğlan yapın, O’da mutlu olsun.

Sonrasında ailelerinin ölümü ile ilgili gerçekler, gerçek babasının kim olduğunun öğrenilmesi, Hyo Joo’nun kalbiyle ilgili sorunun ciddileşmesi ve diğer olaylar serisi…

Sonuç olarak mutlaka önerebileceğim dizilerden biri olmasa da; yani konunun çok tutarlı olmaması, çok iyi işlenememesinin yanı sıra her zamanki gibi çok iyi bir final yapamamışlardı. Oyuncularını başta da söylediğim gibi bayılarak izledim.                   İzlemek isteyenler için iyi seyirler…

Bir Yanıt Bırakın

